Pārlekt uz galveno saturu

„Ventspils siltums” turpina nodrošināt stabilu siltuma ražošanu un piegādi

Šobrīd, kad valstī ir izsludināta ārkārtas situācija saistībā ar COVID-19 vīrusa izplatības ierobežošanu, uzņēmums „Ventspils siltums” turpina  nodrošināt nepārtrauktu siltumenerģijas ražošanu un piegādi turpat 12 400 mājsaimniecībām un ap 420 juridiskajiem klientiem.

Pašvaldības SIA „Ventspils siltums” valdes priekšsēdētājs Arnis Uzaris skaidro: „Lai arī šobrīd visiem Latvijas iedzīvotājiem ierastā ikdiena ir stipri mainījusies, tomēr ir uzņēmumi, kuri joprojām turpina strādāt nepārtrauktā režīmā. Lai to nodrošinātu, uzņēmumā „Ventspils siltums” ieviesti piesardzības pasākumi, lai pasargātu darbiniekus no iespējamās saslimstības ar vīrusu darba apstākļos. Uzņēmuma darbinieki informēti gan par nepieciešamo dezinfekcijas līdzekļu pielietošanu roku un iekārtu apstrādē, gan par telpu vēdināšanas prasību ievērošanu un citiem būtiskiem faktoriem, kas varētu ietekmēt darba procesu, pielāgojoties jaunajiem apstākļiem. Tajā pat laikā tiem darbiniekiem, kuru darba specifika to atļauj, ir iespēja šobrīd strādāt attālināti, jo informācijas apmaiņa un saziņa tiek nodrošināta  ar e-pasta starpniecību un telefona zvaniem, bet nepieciešamības gadījumā ir iespēja organizēt arī videokonferences.”

Lai mazinātu inficēšanās iespējamību, uz laiku, kamēr valstī ir noteikta ārkārtas situācija,  slēgtas abas uzņēmuma Abonentu daļas un kases - Pils ielā 12 un Talsu ielā 84. Taču, tas nenozīmē, ka Abonentu daļas nestrādā. Pateicoties tehnoloģijām, klientu apkalpošana tiek nodrošināta attālināti. Joprojām klienti speciālistu konsultācijas var saņemt gan pa e-pastu siltums.abonenti@ventspils.lv, gan darba laikā pa tālruni 636 00800. 

Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Arnis Uzaris uzsver: „Tiem klientiem, kuri par siltumenerģijas pakalpojumu ierasti norēķinājās uzņēmuma kasēs, šobrīd nevajadzētu satraukties, jo visus maksājumus varēs veikt pēc ārkārtas situācijas atcelšanas, un bažām, ka par rēķina apmaksas termiņa kavējumu tiks piemērotas soda nauda, nav pamata.”

Tajā pat laikā pārējie klienti norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem var tāpat kā līdz šim, proti, gan „Swedbank”, „SEB banka”, „Luminor Bank”, gan „Citadele banka” norēķinu kontos un internebankās.