Lai klientiem norēķini par siltumapgādes pakalpojumu būtu ērti un droši

2017-11-12

Jau pavisam drīz apritēs divi gadi, kopš Ventspilī tika ieviesta jauna norēķinu kārtība par komunālajiem pakalpojumiem, kas nosaka arī dzīvojamo māju ūdens patēriņa starpību sadali.

Pēc pašvaldības SIA „Ventspils siltums” aplēsēm šobrīd daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās karstā ūdens starpības daudzumi pamazām mazinās. Tas liecina, ka māju apsaimniekotāji, kā arī paši iedzīvotāji seko līdzi tam, lai visi mājas iedzīvotāji godprātīgi deklarētu ūdens patēriņa rādījumus. Prakse rāda, ka tajās dzīvojamās mājās, kur iedzīvotāji ir izvēlējušies vienu  konkrētu personu, kas katru mēnesi apstaigā visus dzīvokļus un nolasa skaitītāju rādījumus, starpības karstā ūdens uzskaitē prakstiski nav.

Pēdējā laikā samazinās arī parādnieku skaits, jo uzņēmums „Ventspils siltums” piedāvā dažādas iespējas, kā klients var atmaksāt iekrājušos parādu. Tiem klientiem, kuriem ir grūtības norēķināties par saņemtajiem siltumenerģijas pakalpojumiem un ir jau izveidojies parāds, pašvaldības SIA „Ventspils siltums” piedāvā iespēju noslēgt vienošanos un atmaksāt uzkrāto parādu visa gada garumā, nemaksājot līgumsodu par nokavēto apmaksas termiņu. Šī vienošanās ar klientu ir īslaicīgu grūtību vai jau iekrātu parādu pakāpeniskas atmaksas  risināšanai. Uzņēmums izskata individuālus risinājumus un kompromisus, ņemot vērā katra klienta maksātspēju. Lai noslēgtu vienošanos par atlikto apkures maksājumu klients var vērsties uzņēmuma Abonentu daļā, ņemot līdzi personu apliecinošus dokumentus.

Savukārt, lai mazinātu maksājumu apmēru apkures sezonas laikā, uzņēmums „Ventspils siltums” saviem klientiem piedāvā ērtu risinājumu  - avansa maksājumu veikšanu vasaras mēnešos. Iemaksātā avansa summa rēķinā tiek norādīta kā pārmaksa, pie nosacījuma, ja klientam nav uzkrāts parāds. Pretējā gadījumā iemaksātā summa tiek novirzīta pārada apmaksai.

Tuvākajā laikā esošajā norēķinu programmā  uzņēmums „Ventspils siltums” plāno ieviest jaunu moduli ar iespēju elektroniskā veidā apkopot vienuviet visu informāciju par katru abonentu, par noslēgtajiem līgumiem vai vienošanos ar uzņēmumu. Tas ļaus daudz operatīvāk strādāt ar klientiem un izprast maksājumu disciplīnu.

Uzņēmums “Ventspils siltums” aicina savus klientus izmantot arī iespēju saņemt e-rēķinus Swedbank internetbankā, kur tos ar pāris klikšķiem var ērti apmaksāt, netērējot laiku, pārrakstot rēķinā ietverto informāciju. Tāpat arī iespējams bez maksas pieslēgt rēķinu automātisko apmaksu. Šāds pakalpojums ieviests, lai rastu iespēju klientiem ērtāk norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem un nenokavēt maksājuma termiņu.

Lai saņemtu šo pakalpojumu, klientiem internetbankas lapas kreisajā pusē ir jāatver sadaļa Mani e-rēķini, kur jānoklikšķina uz izvēlnes E-rēķinu pieteikumi. Pēc tam piedāvātajā uzņēmumu sarakstā jāatrod VENTSPILS SILTUMS PSIA, jāaizpilda prasītie klienta dati un jāseko norādītajām pieteikuma apstiprinošajām darbībām.

Uzņēmums “Ventspils siltums” vēlas pievērst to klientu uzmanību, kuri par siltumapgādes pakalpojumiem norēķinās komercbankās, kur tiek iekasēta komisijas maksa.

Vēlamies atgādināt, ka norēķināties par siltumapgādes pakalpojumu  bez komisijas maksas iespējams abās uzņēmuma Abonentu daļu kasēs  - Pils ielā 12 un Talsu ielā 84, kur vienlaikus bez komisijas maksas var norēķināties arī par uzņēmuma “ŪDEKA” pakalpojumiem.  Abonentu daļu  kasēs iedzīvotāji par siltumenerģijas pakalpojumu var veikt gan skaidras naudas norēķinus, gan maksājumus ar bankas kartēm. Izmantojot šo iespēju, gada laikā ietaupījums uz komisijas maksājumiem sasniedz ievērojamas summas. Turklāt, saņemot rēķinu e-pastā nevis papīra formātā, arī ir iespējams ietaupīt  - un tie ir 30 centi mēnesī jeb 3,60 eiro gadā.

Uzņēmuma Ventspils siltums kases darba laiki:

Pirmdiena

08.00 - 12.00

          13.00 - 16.00

Otrdiena 

08.00 - 12.00

          13.00 - 16.00

Trešdiena

08.00 - 12.00

          13.00 - 16.00

Ceturtdiena

14.00 - 19.00

Piektdiena

08.00 - 12.00

          13.00 - 15.00