Apzinoties klientu apkalpošanu kā vienu no uzņēmuma „Ventspils siltums” prioritātēm, no 26.janvāra klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas nolūkos abonentu daļai ieviests vienots tālruņa numurs 636 00800.
Līdz ar vienotā tālruņa numura ieviešanu uzņēmums „Ventspils siltums” iecerējis uzlabot gan speciālistu sasniedzamību, gan aktuālo jautājumu risināšanu. Tas nozīmē, ka turpmāk uzņēmuma klientiem būs jāatceras tikai viens tālruņa numurs 636 00800 uz kuru zvanot vienlaicīgi būs iespējams nodrošināt sešus zvana savienojumus.
Ja, piezvanot uz vienoto tālruņa numuru, savienojums ar speciālistu nenotiks uzreiz, tad klients tiks informēts par to, ka visi klientu apkalpošanas speciālisti šobrīd ir aizņemti un ir nepieciešams mazliet uzgaidīt. Komunikācijas līmeņa un kvalitātes paaugstināšanai telefonsarunas tiks arī ierakstītas, lai iespējamu pretrunu gadījumā varētu detalizēti un ātri izanalizēt situāciju.