Uzņēmuma “Ventspils siltums” Abonentu daļa klientus atsākusi pieņemt Pils ielā 12, kur iespējams saņemt gan speciālistu konsultācijas, gan arī norēķināties par saņemtajiem komunālajiem pakalpojumiem.
Klientu ērtībām ierīkots elektroniskais rindas regulators, kas ļaus optimāli organizēt apmeklētāju plūsmu, tādējādi nodrošinot kvalitatīvāku klientu apkalpošanu.
Klientu pieņemšana katru darba dienu tiek nodrošināta arī Pārventā, Talsu ielā 84. Klientu ērtībām Abonentu daļā Talsu ielā 84 sākusi darboties arī kase, kur iedzīvotāji par siltumenerģijas pakalpojumiem var veikt gan skaidras naudas norēķinus, gan maksājumus ar bankas kartēm.
Uzņēmuma „Ventspils siltums” klientu pieņemšanas laiki Pils ielā 12 un Talsu ielā 84:
Pirmdiena | 08.00 - 12.00 | 13.00 - 16.00 |
Otrdiena | 08.00 - 12.00 | 13.00 - 16.00 |
Trešdiena | 08.00 - 12.00 | 13.00 - 16.00 |
Ceturtdiena | 14.00 - 19.00 | |
Piektdiena | 08.00 - 12.00 | 13.00 - 16.00 |
Atgādinām, ka iedzīvotāji sev interesējošus jautājumus var uzdot arī sūtot e-pastu uz siltums.abonenti@ventspils.lv, norādot pakalpojuma saņemšanas adresi un rēķina numuru. Atbildes uz uzdotajiem jautājumiem tiek sniegtas, ievērojot saņemto e-pastu rindas kārtību.
Savukārt, zvanot uz vienoto Abonentu daļas tālruņa numuru 636 00800 vienlaicīgi ir iespējams apkalpot sešus ienākošos zvanus. Klientu apkalpošanas kvalitātes nolūkos visi ienākošie tālruņa zvani tiek automātiski reģistrēti un sarunas ierakstītas, lai iespējamu pretrunu gadījumā varētu detalizēti un ātri izanalizēt situāciju. Abonentu daļas vienotais tālrunis pieslēgts arī automātiskajam atbildētājam, lai gadījumā, kad visi abonentu daļas darbinieki ir aizņemti, zvanītājs varētu atstāt automātiskajā atbildētājā savu ziņu un tālruņa numuru atbildes saņemšanai.